Ambient Consulting
financial team performance
Get Adobe Flash player

Intermedierea de leasing auto

Avantaje:
–    formalitati simple fata de credit/leasing
–    economisirea capitalului propriu – se schita doar un avans
–    plata ratelor se face pe o perioada mai lunga de pana la 10 ani, fara dobanda, cu rate fixe
–    pachet inteligent de servicii care include in contractele de rate inmatriculare, radiere, vanzare-cumparare, asigurare auto
–    asistenta rutiera 24 de ore din 24, 7 zile din 7
–    deductibilitatea cheltuielilor aferenta finantarii
–    accesul unei categorii largi de clienti datorita flexibilitatii ridicate in acordarea finantarii si in functie de nevoile fiecaruia
–    crearea propriului sistem de rate care sa fie in concordanta cu veniturile dvs. (propuneti si vom discuta!)
–    consultanta oferita de consilierii nostri pe toata durata de derulare a finantarii
–    raspuns rapid
Finantarea prin compania noastra ofera solutii rapide, complexe si flexibile persoanelor fizice, persoanelor fizice autorizate si persoanelor juridice.
Persoanele care doresc sa achizitioneze un autoturism, in functie de preferinte o pot face in urmatoarele etape:
–    alegerea autoturismului pe care doresc sa-l achizitioneze in rate
–    solicitarea documentelor de finantare
–    completarea documentelor de finantare
–    trimiterea documentelor
–    pe baza documentelor primite firma noastra va face o analiza a documentelor
In cazul in care dosarul va fi aprobat vor urma urmatoarele etape:
–    semnarea ontractului de vanzare-cumparare cu plata in rate
–    plata avansului pentru bunul fianatat
–    livrarea bunului finantat

Documente necesare pentru intocmirea dosarului de finantare
Persoane fizice:
-    copie act de identitate
–    copie act de identitate sot/sotie
–    copie certificate de casatorie
–    specimen de semnatura autentificat la notar
–    cererea de finantare (de la compania noastra)
Persoane fizice autorizate:
-    copie act de identitate
–    copie autorizatie de functionare
–    copie certificate de inregistrare in scopuri de TVA (daca este platitor de TVA)
–    stampila
–    cererea de finantare (de la compania noastra)
Persoane juridice:
-    copie certificat de inmatriculare la Registrul Comertului
–    copie certificat de inregistrare in scopuri de TVA
–    certificat fiscal (original)
–    copie act constitutiv si incheierile de la Registrul Comertului
–    copie dupa actele de identitate ale asociatilor si administratorilor
–    hotarare AGA de autorizare a achizitiei in rate
–    certificat constatator de la Registrul Comertului (original)
–    specimen de semantura banca (original)
–    specimen de semnatura legalizat la notar (original)
–    stampila
–    cerere de finantare (de la compania noastra)

Mentionam ca acest sistem de rate nu implica bancile sau institutii non-bancare si nu contine alte costuri ascunse.

NOU Avans 0 prin credit bancar. Conditii: varsta minima 21 de ani, minim 3 luni vechime in munca, salar net minim 800 ron.

 

Pentru detalii va rugam sa accesati urmatoarele website-uri partenere:


Designed by Dianys Media Solutions - realizare site web - creare site web - promovare web - creare magazin online